Jouw taken als HR Officer
Als deeltijds Administratief Medewerker Personeelszaken ben je verantwoordelijk voor de volgende kerntaken:
Wie ben jij als HR Assistant?
Dan ben jij onze perfecte match!
We zijn op zoek naar een halftijdse HR Officer Payroll die graag deel uitmaakt van het HR-team van onze klant in Gent . Als schakelpunt tussen ons bediendenpersoneel en onze organisatie ben jij verantwoordelijk voor een vlekkeloze en tijdige verwerking van loonadministratie en personeelsadministratie. Ben jij klaar om je vaardigheden in te zetten voor een optimale werknemerservaring in een wereld van productinnovatie?
Wat kan je verwachten als Payroll Officer? Je treedt in dienst als Ad Hoc Consultant bij Unique Career, een toonaangevende HR-expert. Vervolgens werk je op projectbasis bij onze klant in Gent (ongeveer) vanaf juli 2024 tot januari 2025. Op deze ambitieuze werkplek geniet je van de volgende voordelen:
Unique Project Team
+32 (0)3 800 64 00